Piknik integracyjny klas drugich na Liwoczu

By   9 października 2023

03.10.2023 r. uczniowie z klas drugich udali się na pieszą wycieczkę przyrodniczo – turystyczną na górę Liwocz (562 m n.p.m.). Promienie słońca przebijające się w koronach drzew dodawały nam sił i energii, aby pokonać miejscami całkiem strome podejścia. Po ponad godzinnym spacerze naszym oczom ukazał się 18 metrowy srebrny krzyż milenijny z 23 metrową platformą widokową. Z wieży widokowej podziwialiśmy panoramę okolicznych wzgórz i wiosek, a także chcieliśmy doszukać się bieszczadzkich szczytów , a nawet Tatr.

Następnie w pięknej jesiennej scenerii, na szczycie góry Liwocz,  odbył się piknik integracyjny. Wszyscy delektowali się pysznościami przyniesionymi przez siebie, ale też przygotowanymi przez uczennice z klasy 2g2:  Joannę Nowak, Gabrielę Rudnicką, Urszulę Potępę.

Było nie tylko smacznie, ale również wesoło i tanecznie. Po posiłku roztańczona klasa 2ab zaprosiła wszystkich do wspólnego tańca „Belgijki”.

Po krótkim odpoczynku wyruszyliśmy w drogę powrotną. Droga nadal prowadziła przez las, więc wielu naszych młodych grzybiarzy, znalazło dorodne okazy owoców runa leśnego.

Nieco zmęczeni, ale z uśmiechem na twarzy, dotarliśmy na parking, skąd ruszyliśmy w drogę powrotną do Dębicy.